Jesteśmy zapaleńcami, którzy grupują wokół siebie innych zapaleńców. Street Food Polska to nie tylko blog o fast/street foodach. To przede wszystkim stale rosnąca, zaangażowana społeczność. Taka, która nie tylko „lajkuje”, ale także aktywnie komentuje wpisy na blogu i Facebooku. Nasi Czytelnicy biorą aktywny udział w konkursach, przesyłają swoje opinie i recenzje. Wyszukują dla nas ciekawe tematy i podpowiadają, gdzie powinniśmy się udać. Jednym słowem – tworzymy aktywną społeczność miłośników ulicznego jedzenia. Surową w ocenach, ale uczciwą. Subiektywną, lecz nie złośliwą. Nasi czytelnicy to w 90% ludzie młodzi, w wieku 25 – 34 lata, jedzący często poza domem, ale też lubiący eksperymentować w kuchni, najchętniej w grupie przyjaciół.
Wyniki z brand24.pl po wpisaniu frazy „street food”:
Jak widzimy możliwość współpracy?
1. Współpraca poprzez organizowanie konkursów promujących Twoją markę w ściśle określonej grupie docelowej.
2. Artykuły sponsorowane.
3. Sponsoring wybranego działu na blogu.
4. Sponsoring przy produkcji kolejnych odcinków Street Food Polska TV.
5. Product placement w kolejnych odcinkach Street Food Polska TV.
6. Mecenat wyjazdów (Street Food polska On Tour).
7. Sponsoring konkursów dla czytelników bloga.
Jesteśmy zarejestrowaną firmą, więc nie działamy „na czarno”!
Kontakt: kontakt@streetfoodpolska.pl w tytule maila wpisz „Współpraca”.
Wystawiamy faktury VAT! Uwaga! Izabela Skoczek (właściciel) i Żorż Ponimirski (osoba reprezentująca) to jedyne osoby mające prawo wypowiadać się w imieniu firmy Street Food Polska, podpisywać umowy, wystawiać faktury etc.
Przykładowy screenshot – konkurs dla McDonald’s, zaangażowanie ludzi – NIE BYŁO OBOWIĄZKU POLUBIENIA POSTU, ludzie spontanicznie „lajkowali” post:
[singlepic id=226 w=320 h=240 float=]
Do tej pory współpracowaliśmy z:
Miastem Kalisz – organizacja eventów z food truckami
Święto Toruńskiego Piernika 2017 – organizacja strefy food truck
Bankiem Citi Handlowy (organizacja pikników z food truckami dla pracowników w Warszawie, Olsztynie i Lodzi)
Galerią Kazimierz (Street Food Polska Festival – 3 dniowy event z food truckami)
7 Street Polska, McDonald’s Polska, Wild Turkey Polska i Gazetą Wyborczą (wyprawa do USA)
Marką Somersby (Carlsberg) – promocja nowego smaku i konkurs, oraz organizacja food trucków na eventy. Case: http://pijarukoksu.pl/pijaru-kejs-somersby-blackberry.html
Grupą Żywiec – Sztuka Serwowania Piwa
AXN (wpis promujący serial „Hannibal”)
McDonald’s Polska (konkursy dla Czytelników bloga)
Subway Polska (konkursy dla Czytelników bloga)
Burger King Polska (konkurs dla Czytelników bloga)
Piramida Steakhouse (konkurs dla Czytelników bloga)
Wurst Kiosk (konkurs dla Czytelników bloga i promocja na blogu)
7 Street Polska (konkurs dla Czytelników bloga i promocja na blogu)
Wybrane Patronaty:
Byliśmy Partnerem Street Food Festival by Tomasz Jakubiak:
Patronat medialny dla Łódź Street Food Festival:
Patronat medialny nad Good Food Masters – I Studenckimi Mistrzostwami w Jedzeniu na czas:
Sponsorami naszych konkursów byli także: Burgerator (Warszawa), Voo Doo Steak House & Pizza (Kielce – aktualnie American Home), Minirestauracja Chabo (Kielce), Bar Prosiaczek (Kielce), Pizza pod Trójką (Kielce), Sabat na Gruszy – Gospodarstwo Agroturystyczne (Zagnańsk, Świętokrzyskie), Wine Lovers (Kielce), Fuente de la Yerba (Kielce), Cremova (Kielce), Słodki Bez (Kielce)
Statystyki Facebook:
Grudzień 2014, lipiec 2015 (do 30.07, godz. 11:45)
Przykładowy post (niesponsorowany) na Facebook:
Przykładowe posty z bloga:
Instagram (stan na 30 lipca 2015):