http://streetfoodpolska.pl/web/wp-content/uploads/2018/02/IMG_8971-1050x788.jpg

Przeskocz kolejkę w KFC

Nie wiem jak u Was, ale w kieleckich food courtach najdłuższe kolejki są do KFC. Jeśli trafi się do galerii w godzinach szczytu i chciałoby się zjeść kurczaka, trzeba sporo czasu poświęcić na stanie w kolejce, złożenie zamówienia i odczekaniu aż będzie gotowe. Jeżeli podobnie jak mnie irytuje Was taka sytuacja, to mam dobre wieści. KFC wprowadziło w swojej aplikacji możliwość… przeskoczenia kolejki. Działa to jak wirtualny kiosk w telefonie. Odpalając aplikację i logując się do systemu macie możliwość wcześniejszego złożenia zamówienia, ustalenia godziny odbioru i płatności kartą. Dzięki temu składacie zamówienie np. jeszcze w czasie robienia zakupów czy będąc w drodze do restauracji i pojawiacie się w restauracji tylko po odbiór i bez zbędnego czekania możecie zaspokoić swój głód.

Aby skorzystać z nowej funkcji wystarczą 4 proste kroki:

1.Pobierz lub zaktualizuj aplikację KFC z Google Play lub AppStore i wybierz opcję „Zamów i odbierz”

2. Wybierz restaurację, dodaj ulubione produkty do koszyka i/lub stwórz kubełek.

3. Wybierz sposób płatności

4. Odbierz zamówienie

Poniżej pokażę Wam krok po kroku, jak to działa.

Kiedy odpalicie apkę wybieracie opcję „zamów i odbierz w restauracji”. Jeśli wcześniej nie logowaliście się, robicie to teraz. Po kilku sekundach na Wasz smartfon trafi SMS-em kod rejestracyjny. Kiedy już jesteście zalogowani przechodzicie do zamówienia:

Aplikacja ma geolokalizację, więc automatycznie wybiera najbliższą Waszemu położeniu restaurację. Można to oczywiście zmienić:

Teraz wystarczy wybrać produkty (jest możliwość zmiany lub domówienia czegoś) i określenie, czy będziemy jeść na miejscu, czy nasze zamówienie ma być spakowane na wynos:

Wybrać opcję płatności (przy odbiorze kartą lub płatność z góry przez PayU – trzeba mieć kartę zarejestrowaną w PayU):

Jeśli posiadacie kod zniżkowy, wpisujecie go w odpowiednim polu. Jeśli chcecie odebrać zamówienie o określonej godzinie wybieracie tę opcję z menu i ustawiacie dogodną dla Was porę.

Po złożeniu zamówienia i wybrania opcji płatności na ekranie telefonu pojawia się numer Waszego zamówienia i szacowany czas odbioru. Dostajecie też potwierdzenie SMS:

 

Teraz pozostaje już tylko poczekać, aż nasz kurczak będzie gotowy.

 

Zamówienie gotowe. Odbieramy (ewentualnie płacimy, jeśli wybraliśmy opcję „płatność kartą przy odbiorze”) i cieszymy się naszym zamówieniem.

Podsumowując: aplikacja KFC pozwala nam nie tylko dowolnie konfigurować zamówienie, ale też przeskoczyć kolejkę. Jeśli nie macie sentymentalnych wspomnień z PRL i stanie w kolejce nie służy Wam do nawiązania nowych znajomości czy ponarzekania na wszystko – wybierzcie opcję „Przeskocz kolejkę”. Jest to nie tylko bardzo wygodna opcja, ale też oszczędzająca Wasz czas. A jak mawiają Anglicy „Time is money”. Ja po przetestowaniu aplikacji nie ustawię się już w ogonku, tylko będę korzystał z wygodniejszej opcji, jaką bez wątpienia jest „Przeskocz kolejkę”. Usługa jest już dostępna w prawie 170 restauracjach KFC. Ich lista dostępna jest w aplikacji, a geolokalizacja pomoże znaleźć najbliższą restaurację. Zasięg nowej funkcji będzie się poszerzał wraz z renowacjami kolejnych lokali. KFC jako nowoczesna marka, wie że świat zmienia się bardzo dynamicznie. Wszyscy biegamy ze smartfonami i chętnie korzystamy z aplikacji, które ułatwiają nam życie. Takich jak usługa „Przeskocz kolejkę”.

Więc albo:

albo…

Jeżeli nie potrafiłem Wam czegoś dobrze wytłumaczyć, macie tutaj link do filmu instruktażowego —> KLIK

Wpis powstał we współpracy z marką KFC.

Zdjęcie kolejki dzięki uprzejmości Krosno24.pl




There are no comments

Add yours